Problemen / fouten op GetSpotNet

• Vote Up0Vote Down GateKeaperGateKeaper February 2011
    Momenteel zijn er wat problemen met dit forum als je Internet Explorer gebruikt.

We zijn dan ook druk bezig om die problemen op te lossen.

Kom je andere problemen tegen? Laat het ons hier weten.

Alvast bedankt!
  • 44 Reacties sorted by
    Als het goed is werkt alles nu ook binnen internet explorer.

Laat het weten als je nog wat tegen komt :)

• Vote Up0Vote Down EconzEconz February 2011
    Even een test.
    Bij mij werkt gelukkig alles weer!
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+Anonymous February 2011
    Als ik in een reactie op enter druk,slaat hij 1 regel over.

Zo dus.

Hoe kan ik dit veranderen?

• Vote Up0Vote Down joppiejoppie February 2011
    Je kunt dit oplossen door shift en enter in te drukken
    Dat zou het goed moeten gaan.
  • Vote Up0Vote Down snappjazsnappjaz February 2011
    alles gaat goed hier ff  test  :) dit lukt ook

en DIT is OOK mooi
    Dat is ook de normale werking van een tekstverwerker.

De enter toets is een nieuwe alinea, tussen twee alinea's hoort een wit ruimte. Shift enter is een nieuwe regel.

Een nieuwe tekstregel beginnen wij in Nederland niet op de volgende leesregel. Per onderwerp, schrijven wij één blok alinea.
    Thx joppie en GK!

Maar is het niet beter voor je space op je website om dit aan te passen?
    Misschien wat overzichtelijker..
    Ik ben dit nooit eerder tegen gekomen op welk forum dan ook.

Maar shift+enter werkt ook.
    ;)

Gr.

Dat werkt niet..

Edit Joppie: Ik heb er even een thumnail van gemaakt.

advanced.image_desc werkt dan wel weer..
    De naamgeving is hersteld :-) De namen in de popup zijn nu vanzelfsprekender :p

Thanx voor de melding Econz

Ik zie alleen niks in de shoutbox als ik iets typ ;)
    Zit een kleine vertraging in :) Je bericht verschijnt even nadat je op enter hebt gedrukt.
    oke dan!
    Nou kleine vertraging?
    Moet eigenlijk denken aan de N.S. ;) :P
    Ben echt al een half uurtje aan het wachten op mijn bericht in de shoutbox,maargoed,die zal wel komen.. :D
    Wat voor browser gebruik je dan ? Ik zie je post namelijk gewoon: "Econz: W.E.E.K.E.N.D. !!!!"
    I.E. 8 als het goed is..
    maar ik zie het nu ook wel staan,alleen gisteren duurde het heel lang voordat ie gepost werd in de shout. ;)
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+HaraAnonymous Hara March 2012
    Jennifer Hogan - My vote is for Jacqui and Raegan. This wedding was so fun and so baeutiful. I wished I was back in Austin when their anniversary just passed. Thanks to Vanessa for amazing shots and for letting Jax's friends take pics too!February 16, 2010 10:37 pm
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+AlvisAnonymous Alvis March 2012
    Christina Garcia - My vote is for Monica & Jim the sweetest cupole. Had such a great time at their wedding. Cant believe its been a year. Happy Anniversary!February 12, 2010 10:53 am
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+AsticotAnonymous Asticot March 2012
    Ben het ook wel eens met Jacob, maar het lijkt me inderdaad dat meesnn goed voorbereid worden. Toch wordt dat in de vorm van outplacement ook wel gedaan . maar de vraag is hoe.. Ik heb zelf altijd tijdelijke contracten gehad. Ben na drie jaar en wat maanden gewerkt te hebben (tijdelijk contract) voor de Rijksoverheid, een tijd geleden alweer, ontslagen wegens (het voelde als ontslag) reorganisatie, met mij moesten veel anderen vertrekken, ook een aantal van de vaste werknemers, maar voor hen werd goed gezorgd en zelfs iets anders gezocht. Maar ik had nergens recht op! En steeds tijdelijk (ook uitzendwerk) put eerlijk gezegd behoorlijk uit. Nu heb ik een tijd alweer geen baan (heb ook werk geaccepteerd zoals data-entrywerk gedaan maar werd gek door een of andere domme chef en je mocht werkelijk niets en op kwaliteit werd niet gelet!). Enfin ik vind dit wel een goed stuk want het thema is belangrijk! Laat de samenleving ook maar eens anders denken over meesnn die werkloos is trouwens! We gaan toch al erg vreemd om met het menselijke kapitaal'!!
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+EveyAnonymous Evey March 2012
    22:58 : Dan maar even arrogant: de rteamie waar jij het over hebt is al jaren mijn vak. Zaken als alle links in de noframes, dezelfde url's in de adresbalk, alle bezoekers via de homepage leiden, niet herladen van het menu, deeplinken met een scriptje zijn ECHT 100% DRIEDUBBEL EN DWARS verleden tijd. Discussies over dit onderwerp werden 4 tot 6 jaar geleden gevoerd.Ja, een sitemap met 1000 links er op naar alle pagina's in een site zal er inderdaad voor zorgen dat een zoekmachine bij al je pagina's komt. Maar omdat er geen hiebrarchie en structuur aanwezig is kan Google geen onderlinge relaties bepalen. Geen linkteksten onderling naast elkaar leggen en geen enkele structuur qua onderwerpen kunnen zien. Pagerank kan niet goed verdeeld worden via de structuur, pagerank kan niet goed op een subpagina komen. Mensen met javascript naar de homepage leiden heet cloaken, daar zijn de zoekmachine niet heel blij mee.Jij praat alsof je met feiten komt, maar als je de rteamie door zou lezen zou je zelf ook inzien dat je huidige inzichten ietwat verouderd zijn. Niet dat ik je aan wil vallen, maar wat JIJ persoonlijk misschien ideaal vind geldt voor velen niet. Het internet in zijn huidige vorm werkt zo niet meer. Waarom denk je dat bijna alle sites frames verbannen hebben? Waarom zouden ze nette leesbare URL's gebruiken ipv een statische niet veranderende URL. Waarom zouden ze een structuur in de site aanbrengen? -34
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+TamaraAnonymous Tamara March 2012
    Geachte dokter Moolenburgh,Ik begin te zeeggn dat ik een groot aanhangster ben van uw geneespraktijk.Al jarenlang verkondig ik hetzelfde wat u doet en mijn kinderen zijn nooit gevaccineerd. Nu zijn ze allang volwassen.Ee9n punt echter stelt mij teleur en ik probeer u uit te leggen welk punt dat is.Zelf heb ik ooit een engel gezien en het heeft een onuitwisbare indruk op mij gemaakt. Het was toen mijn zusje werd geboren. Ik was tien jaar oud en kwam in de slaapkamer van mijn ouders waar de bevalling toen net plaats vond. Veel later kwam het familiegeheim aan het licht toen bij mijn zusje tijdens een operatie bleek dat er een begin van een tweeling was geweest. het andere kind was afgestorven en had resten achtergelaten in het lichaam van mijn zusje. Ik heb nooit iets over die engel gezegd, tot ze mij vertelde dat ze altijd het gevoel had gehad dat ze iets miste, iets verloren had en dat zou dus best haar broertje/zusje geweest kunnen zijn, maar waarom zag ik dan die engel?Zelf denk ik dat engelen de zielen zijn van edele (naar ziel edele) mensen, waarvan een handjevol de mensheid is ontstegen.Ik geloof niet dat die verschijningen iets te maken hebben met een God.Ik denk dat het geloof in God te maken heeft met angst en onnozelheid.Alsof er iemand is die luistert naar al het gesmeek van zijn evenbeelden "!De Heer zoals u hem noemt schept dus iedere dag, iedere minuut nieuwe mensen?Een zeer groot deel sterft in de moederschoot, of wordt geaborteerd, sterft de wiegedood, of komt mismaakt ter wereld. Een groot deel groeit op tot geesteszieke en/of criminelen,(waaronder ik tevens alle machtswellustelingen reken) wordt verminkt, mishandeld enz. enz.Ieder wezen, van e9e9ncellige tot het meest gecompliceerde organisme heeft een immuunsysteem , door de evolutie bepaald om de soort in stand te houden. Geen God die dat gedaan heeft.In de naam van godsdiensten maken de mensen elkaar af en beweren niettemin dat hun Heer, Here, God, Allah, Yehova enz. enz. de liefde zelve is.Mocht er al zoiets bestaan als een God, dan is het absurd en onnozel om te geloven dat deze zich bekommert om zijn "schepping.Vanaf het moment dat de kroon der schepping ", de mens ontstond is het al mis gegaan en werd de orde verstoord en van dag tot dag zien we wat de egocentrische misbaksels waartoe wij behoren, de in principe prachtige aarde aandoen.Dat u als intelligent geneesheer gelooft vind ik afbreuk doen aan uw intelligentie en geloofwaardigheid.De heer " zou uw wens inwilligen om mooi weer te hebben tijdens uw feest, terwijl hij smeekbeden om verlost te worden van oorlog, dierenbeulerij en andere vreselijke dingen die de mens op zijn geweten heeft, NIET inwilligt .!De zogenaamde wonderen die u heeft meegemaakt berusten volgens mij op het principe De wens is de vader van de gedachte ".Er zijn krachten om ons heen en in onszelf, waar wij nog niets van weten,. waarlijk weten, die dingen in gang kunnen zetten. Zoals gedachtekracht.Daar komt geen Heer aan te pas!Helaas is de gedachtekracht van kwade mensen veelvuldiger en sterker dan die van goede mensen. De meeste mensen zijn onbewust en dat is de grote vloek in de wereld, waaruit de stompzinnige overbevolking en de slachthuispraktijken voortkomen, die ten grondslag liggen aan alle ellende die de planeet Aarde zal doen verrotten en vergaan. Alle goede bedoelingen van goede mensen ten spijt.Helaas. Martine v.Dam
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+imbqbldyxcgAnonymous imbqbldyxcg March 2012
    IqTJT1 xnutctfymujh
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+oohcbioAnonymous oohcbio March 2012
    v6NUr8 rprzycjatrfk
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+llbwmkcaqiAnonymous llbwmkcaqi March 2012
    x0B6eb tqcbmumajosa
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+ppllgmjijhgAnonymous ppllgmjijhg March 2012
    PtrjID czrxltmwzpft
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+prgosyAnonymous prgosy March 2012
    Sf2KgH zupwvjebowll
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+yuxoubsnhuAnonymous yuxoubsnhu March 2012
    wsL26r toqbsygvfetd
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+iyokqrqxppoAnonymous iyokqrqxppo March 2012
    Dqtn3b mgkwqphdbohu
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+koivmyquvAnonymous koivmyquv March 2012
    9jtOT6 okyqsucsofdj
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+aevitfAnonymous aevitf March 2012
    fdG074 qrmpirdsbjqq
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+jmbtplAnonymous jmbtpl March 2012
    9mxGt9 phoznagylrta
Reageren zonder registreren?
< Naam hier please...
Start een Nieuwe Discussie

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Login met Facebook Inloggen met OpenID Inloggen met Google Inloggen met Twitter

Inloggen Lidmaatschap Aanvragen

In this Discussion

Tagged

Nu online (11)