SpotMe?

• Vote Up0Vote Down drolletje14drolletje14 February 2011
    oke jongens, kan iemand me ff een update geven? we hebben nu spotnet, spotlite, en spotme, wat is het laatste precies?
    kwam de term tegen op twitter...
  • 59 Reacties sorted by
  • Vote Up0Vote Down GateKeaperGateKeaper February 2011
    Spotme? Waar kan je die vinden? Ik kom hem niet tegen.

Spotnet Linux is ook in ontwikkeling.
  • Vote Up0Vote Down joppiejoppie February 2011
    Dit kwam ik tegen. http://spotme.zapto.org/faq.php

image
  • Vote Up0Vote Down thisegzzthisegzz February 2011
    Dat ziet er niet verkeerd uit. Ik denk alleen dat nu Spotnet meer in de aandacht is, daar ook meer spots zullen verschijnen. Dus dan is Spotme niet echt concurrentie te noemen.
  • Vote Up0Vote Down GateKeaperGateKeaper February 2011
    @thisegzz heeft zeker een punt. Daar komt nog eens bij dat de site op dit moment geen gebruikers meer toelaat tenzij je doneert. In mijn ogen geen slimme zet nu de ene na de andere nzb site gesloten wordt.

Immers moet dit voor hun hét moment zijn om nieuwe leden te krijgen. Sluit je de registratie nu, dan loop je een hoop potentiële gebruikers mis.
  • Vote Up0Vote Down snappjazsnappjaz February 2011
    met dit proggie lijkt het wel erg op ftd. Maar het voelt niet goed vooral die butten doneer nu en dat soort dingen hou ik niet zo van lijk me meer op dat het een mooie extra inkomen zal worden zo .... lol gratis is beter >>>> lol
    Ja maar als je je vanaf 1maart weer kunt inschrijven wil ik t wel proberen! Als je het vergelijkt met spotnet, ziet het er wel beter uit om eerlijk te zijn.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+drolletje14Anonymous drolletje14 February 2011
    Update!!: ze laten we mensen toe! ik ga het nu direct proberen.
  • Vote Up0Vote Down thisegzzthisegzz February 2011
    Ik heb het net even geprobeerd, maar ik vind het helemaal niets. Het ziet er erg amateuristisch uit, als één wazige afbeelding. Daarnaast is FTD echt teveel nagemaakt (en nog op een slechte manier ook).
    Je kunt beter naar http://www.spotmeportal.com/console/new.php?id=33 gaan in plaats van die applicatie te installeren.

Ik blijf lekker bij Spotnet. Wat een slecht programma is SpotMe.
    Het programma is ook nog vollop in ontwikkeling, qua resolutie etc. word nu hard aan gewerkt, er komt zelfs weer een watchlist volgens mij.
    ik ben wel benieuwd.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+spaceghostAnonymous spaceghost February 2011
    Hier heb een update: Die Drolletje14 komt gewoon effe reclame maken voor zijn proggie.
    Geld verdienen aan ftd zal je niet lukken hoop dat niemand daar op die spotme aanmeldt wat hij probeert en doet alles om aan ftd te kunnen verdienen de rest is niet belangrijk wat de leden willen.
    Dus gewoon lekker op spotnet aanmelden dan komt het met alle ftd leden goed want die doen het niet voor het geld maar voor de leden van ftd die weer lekker hun ding kunnen doen FREE.

Edit: joppie. Dat gescheld wordt hier niet toegestaan. Dat je een eigen mening hebt is prima, maar hou die dan lekker voor je.
    En spotme is volgens mij helemaal niet gemaakt door @Drolletje14
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+CoolAnonymous Cool February 2011
    Hoi Mensen,

Ik heb een probleem.
    Ben mijn wachtwoord vergeten van spotme!
    Weet iemand hoe ik er nu weer in kan kan komen?

Groetjes,

Cool

• Vote Up0Vote Down Anonymous+KwasimodoAnonymous Kwasimodo February 2011
    Inderdaad het is nog hard werken om Spotme tot een succes te maken. De applicatie geeft inderdaad een wazig beeld en hij is ook niet up to date, loopt namelijk een dag achter. Het aanbod is nog zeer gering en het op het forum werkt nog niet alles naar behoren zoals het nzb zoeken waar ik geen resultaten van zie als ik een zoek opdracht geef. Ik weet jullie zijn er ook mee bezig en er komen regelmatig updates e.d maar was het niet beter geweest om het totaal plaatje goed voor elkaar te hebben en dan op te starten in plaats dat het maar voor ongeveer 40 procent werkt.
    Ik wens jullie alle succes en zal zeker af en toe is weer kijken hoe de stand van zaken dan zijn. En by the way ook spotnet heeft alles nog niet voor elkaar, dit even als een troost puntje.

Groetjes
  • Vote Up0Vote Down joppiejoppie February 2011
    Het is inderdaad zo dat de programma's nog niet helemaal goed werken.
    En het was misschien een mogelijkheid geweest om de programma's eerst nog wat verder uit te werken voordat ze naar buiten werden gebracht.
    Dit is naar mijn idee echter niet gedaan om zo snel mogelijk een alternatief voor FTD te krijgen.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+spotmeAnonymous spotme February 2011
    Ze laten je eerst toe inteloggen, na een update kan men met je inloggegevens niks meer aanvangen. Volgens mij pure oplichterij.Nergen kan men iets vinden om je gegevens terug op tevragen. Laat het ons allemaal houden bij Spotnet!
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+Anonymous February 2011
    hoi mensen.

Heb net hetzelfde meegemaakt € 2.50 gedoneerd. en kan niet meer inloggen.
    Bedankt.Hou het dus ook bij spotnet.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+MelsAnonymous Mels March 2011
    Hoi, Luitjes

Heb ook 2.50 gedoneerd en ik kan ook niet meer inloggen........dus het lijkt erop dat spotme een site is waar je alleen je geld op mag storten en daarna zijn ze niet meer te bereiken dus uitkijken mensen.......
  • Vote Up0Vote Down GateKeaperGateKeaper March 2011
    Tjah, was al bang voor zoiets. Immers zijn er enkele tienduizenden mensen die opzoek gaan naar een alternatief voor FTD.

Al zou er maar een klein deel zijn die bereid zijn te doneren voor aanmelding, dan verdiend de eigenaar van die site een flink zakcentje.

En wie doet voor € 2,50 nou aangifte van oplichting, helemaal gezien je aanmeld op een site waarvan de bedoeling duidelijk is.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+spotmeAnonymous spotme March 2011

Hallo allen
    Rechtzetting:
    Zie post 39
    Men kan vanaf heden wel terug je gegevens opvragen op spotme
    Wel even wachten op de remail
    na terug mijn gekregen gegevens te hebben ingevuld werkt alles terug naar behoren
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+locoAnonymous loco March 2011
    :-? gewoon laten lopen ,doneren doe ik wel ergens anders.
    Maar niet op Spotme
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+locoAnonymous loco March 2011
    oplichters oplichters oplichters oplichters oplichters oplichters
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+gaylordAnonymous gaylord March 2011
    spotme is voor gay's
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+FTDAnonymous FTD March 2011
    Doneren moet vrijwillig zijn, niet om toegang te krijgen. genoeg gratis alternatieven beschikbaar.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+jjansenAnonymous jjansen March 2011
    is een fake programma, niet aan beginnen dus
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+kamphuisAnonymous kamphuis March 2011
    heb een donatie gedaan kan er nu niet meer op
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+tvoortAnonymous tvoort March 2011
    Hallo ziet leuk uit
    inderdaad geld gedoneerd alleen weet ik niet of ik belazerd ben.
    Ben nog steeds geen VIP
    Zoals hun zeggen.
    resolutie is namelijk niet per desktop in te stellen.
    Jammer.
    Zal nog wel komen.
    Wacht alles wel af zie wel in de mail of ik de VIP tool kan downloaden.
    Nog even dit de NZB knop werkt ook niet.
    Dus gewoon bij spotnet blijven is echt de beste oplossing.
    Of ze moeten die gene die betaald hebben netjes beantwoorden.
    Zodat daadwerkelijk spotne een echt en waardig programma is.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+JoystickAnonymous Joystick May 2011
    Was in eerste instantie enthousiast, zelfs geld overgemaakt om `vriend` te worden, maar zoals men zecht vrienden zijn niet te koop, volgens mij ben ik belazerd, nieuwste update laats werd niet gewardeerd door mijn virusscanner, ben er dus nu wel klaar mee.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+JoystickAnonymous Joystick May 2011
    Nog ff een tip trap er niet in, neem Spotnet
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+spotmeAnonymous spotme June 2011
    spotme werkt voor geen meter tis klote programma
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+CeesAnonymous Cees June 2011
    Spotnet bleek puinhoop, meerdere versies uitgeprobeerd, met name het 'laden van spots' ging moeizaam en vereiste soms meerdere 'opstartpogingen'. Vollop ergernis! Ben zeer tevreden over spotme, werkt snel en is klantvriendelijk, alle spots binnen handbereik. Vooralsnog geregistreerd zonder VIP membership. Top!
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+DonaldAnonymous Donald January 2012
    Gewoon lekker naar www.nzbspots.org gaan, geen gezeur en veel oud ftd'ers daar.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+DanielAnonymous Daniel March 2012
    Wat een hoop woorden over een tkusje eten! Hier even mijn mening:Mensen zijn van nature omnivoren. De meeste mensen houden van vlees en vlees levert veel essentiele voedingsstoffen. Wij hebben van alle dieren waarschijnlijk als enige diersoort het vermogen om rationele beslissingen te nemen. In die zin zijn we superieur aan andere diersoorten. We zijn in staat om vee te fokken en te houden, dat enkel en alleen bestaat door ons toedoen. We kunnen (h)erkennen wanneer dieren pijn lijden en we kunnen ons handelen daarop aanpassen. De meeste mensen beseffen niet of nauwelijks welke ellende de huidige bio-industrie voor dieren betekent. De discussie zou mijns inziens dan ook niet moeten gaan over het eten van vlees, maar over het verantwoord houden en doden van vee. Dat is een taak van de politiek onder invloed van de publieke opinie. Het eten van vlees belachelijk maken of bestempelen als misdadig lijkt me dan ook weinig constructief.20f2
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+HijoAnonymous Hijo March 2012
    Spacefuture exopolitiek aivunt Vlaanderen-Antwerpen :spacedefensie leven er nog oorlogsvoerende kosmoscivilisaties in het universum die de Aarde hebben bezocht door de tijden heen tot op de dag van vandaag?Het is en blijf een groot verschil de juiste maatregelen te nemen om de veiligheid te garanderen ook al dan niet in samenwerking met Extraterrestrials enkel op basis van waarheden zonder leugens!Hoelang nog gaan regeringsleiders met hangende poten naast een VS-president staan of ervoor plat op den buik liggen, made in de VS ufo-cover-ups sinds 1947 zowel binnen als buiten de VN!De VN en de VS moeten niet zich aanmelden een democratische verkozen wereldregering te zijnen bekijk degoutante samenstelling en werking van de veiligheidsraaden algemene vergadering van de VN!Een democratische sociale democratische planetaire regeringmet gelijke rechten en plichten voor de burgers houden heel wat andere zaken in De woorden van Eisenhouwer in 1961“In de overlegstructuren van de overheid, moeten we ons wapenen tegen de pogingen van het militaire industrieble complex, om ondemocratische invloed te krijgen, of deze nou wel of niet zo bedoeld is. Het potentieel van een catastrofale opkomst van misplaatste macht beste1e1t en zal volhouden.Wij mogen nooit het gewicht van deze combinatie onze vrijheden en democratisch proces laten bedreigen. We dienen niets voor kennisgeving aan te nemen. Alleen een alerte en goed geefnformeerde burgerij kan de correcte samenwerking afdwingen van deze enorme industrieble en militaire defensiemachine, met onze vreedzame methodes en doelen. Hierdoor kunnen veiligheid en vrijheid se1men opbloeien.” Enkel de vsa interresse in Extraterrestrial technologie voor de defensiepotentiele macht aan te zuiveren .De credietcrisis tengevolge van rommelhypoteken made in deVSA Washington nog echter dan de recessie van de jaren '30 enkele dag de gevolgen van een op hol geslagen gok en pokerspel via de speculatie op de wallstreet.Doe u rustig verderSamenwerken met Extraterrestrials kan zonder inmening in het Aardse financiele economische industriele complex, via kolonisatie van planeten .Daar beslissen de politieke verantwoordelijken over binnen de landsgrenzen
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+NgalimAnonymous Ngalim March 2012
    Peter Lakeman Beoordeling Mens en Technologie Blok 2 Mobiliteit en Transport door Dineke de Rijk en Willem.Team Jetske, Peter en JaapEindcijfer: 9Innoveren/vernieuwend-Innovatief ontwerp-Milieuvriendelijk-Innovatie-Innoverend9; zie eidronher voor toelichtingPresentatie-Overzichtelijke presentatie-Is de boodschap overgekomen9; zie eidronher voor toelichtingToepasbaarheid/motiverend-Producten moeten opbouwend niveau zijn-Toepasbaarheid/aantrekkelijkheid-Uitnodigend om te leren-Leerzaam en (student)producten-Maatschappelijke invloed-Is het eindproduct interessant9; zie eidronher voor toelichtingInhoud/Techniek-Inhoud (ook achtergronden)-Kennis van zaken-Technologische inhoud-Diepgang van (een deel) van de ppt-Ook technische deel/werkings en basisprincipes9; zie eidronher voor toelichtingOpmerkingenErg sterke uitvoering van de opdracht, die jullie als enige team zo hebben uitgevoerd zoals deze bedoeld was. Geestig en onderhoudend, veelzijdig en een grote component zelf ingebrachte en uitgedachte innovatieve technologie.Fraaie uitvoering met oog voor visueel aantrekkelijke componenten.Goed uitgewerkt concept, met een sterke verbinding tussen maatschappelijke randvoorwaarden (politiek) vertaald in technologische keuzes.1 verbeterpuntje: probeer jullie presentatie interactiever te maken; het was nu wel een “zend”-verhaal.Peter: praat niet alleen naar de docent, maar naar de hele groep.En… Jetske deed een groot deel van de technische toelichting. Prima!
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+MmaboAnonymous Mmabo March 2012
    Yep, doe mij maar zo'n Pizza.Maar dit gaat niet om de moderne mens maar vaoorl om de westerse/rijke wereld.Hang jullie leven maar lekker op aan dat boventallige, de dingen die niet echt nodig zijn om gelukkig te leven.Wat jij hier benoemt Pizzaman is nou net dat verschil wat ik hier in Vietnam proef. Juist die mensen die niet weten wat ze morgen eten, die niet zeker zijn van een dak boven hun hoofd en waar een ziekenhuisbezoek bij ernstige ziekte helemaal niet vanzelfsprekend is ..Die mensen zie je genieten van de dag.Ik ken intussen behoorlijk wat van dit land, maar ik wordt hier in Saigon regelmatig geconfronteerd met mensen die hun oorsprong in de Mhekong hebben .(in het Chinees Me9i​gōng​ He9​ 湄公河)Eerst dacht ik dat het schooiers waren, altijd uit op mijn geld. Het was onterecht, IK behoor tot het tuig wat probeert tussen vrienden geld vast te houden. Dat leer je als je een keer niets meer hebt ..Dan herken je hun systeem, wie vandaag heeft deelt vandaag. Morgen zien we verder.Ja, met die levenshouding zitten ze vaak in de moeilijkheden daarin verschillen ze dus niet van ons!!! Maar zij leven, en wij hangen al als we geboren wordenHoog tijd om mijn afkeer van die k*t muggen een keer te overwinnen en die plomp in te duiken.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+MoufidaAnonymous Moufida March 2012
    Angst voor de dood .Is dat niet gelijk het aornwotd op een deel van je vragen?Het ongewisse, de onzekerheid van waar heen we gaan.Een leven waarin zovaak de dromen niet uitkwamen, zou dat de moed geven om echt 100% te geloven in die hemel die zo vaak wordt geprezen. Misschien hebben we ons stiekem wel de hel in gebeden.Ik vertoef momenteel in Vietnam. Hier in de armoede en ellende gaat men anders om met die dood dan in NL.In mijn koffertje ligt een pakketje medicijnen!!! Goed voor een mooie lange slaap. De kans dat ik ze ooit gebruik acht ik ca 50%.Lang hield ik die pillen gescheiden in twee partijen. (Ze zijn niet zomaar even in een dag tijd te krijgen). Een deel in NL, het andere deel in Vietnam. Tussen beslissing en daad zouden dus altijd het boeken van een ticket, een vliegreis en daarmee de omschakeling naar die andere culturele omgeving hebben gelegen. Gedwongen tijd voor beraad dus.Afgelopen jaarwisseling ben ik door een echte depressie gegaan. Ik heb de bodem van dat dal mogen zien, en het was een goede zaak dat ik dat spul niet voor handen had.Achteraf ben ik enorm dankbaar voor deze les. Het geeft ook de mogelijkheid om te begrijpen hoe diep dit een mens en dus ook medemens kan grijpen.Dat die voorraad nu niet meer gescheiden ligt komt niet vanuit wanhoop maar vanuit de kracht en het besef dat ik in staat zal zijn om die beslissing over die negatieve gevoelens van een depressie heen te tillen.Een zware depressie, gelukkig vaak van voorbijgaande aard, is e9e9n van de bekendste bijwerkingen van (chemo)castratie.Terwijl ik daar vrijwillig voor kies, leef ik in een wereld waarin velen me die castratie en de ellende eromheen als een straf toewensen. Mijn roep om die galg waarheid te maken ruim een jaar geleden deed vele helden verstommen. Prachtig eigenlijk om te zien hoe slap dat tuig werkelijk in elkaar steekt. Het zou zomaar een reden kunnen zijn om langer te blijven.Maar er kwamen opeens ook meer mensen om me heen die zoveel om me geven dat ze me van die stap willen weerhouden, ze willen me niet kwijt. Wat een pracht reden om te blijven.Mensen die me de dood in verwensen, die zijn er, mensen die van me houden en me hier willen houden zijn er ook.Ik ken echter die andere kant vanaf mijn dertiende. (Ik speel ermee: Draggie is elke dag jarig en steeds weer wordt hij dertien) Ik vind het helemaal niet vreemd dat mensen niet kunnen begrijpen waarom ik graag naar huis wil, naar een wereld die zij (nog) niet kennen.Bitterheid van het leven is eigenlijk dat ik nog nooit iemand heb ontmoet die zoveel om me geeft dat hij/zij me in alle liefde zou kunnen laten gaan ..En zou niet juist zo iemand een meer dan prachtige reden zijn om te blijven ..loveUallJeannb Nanko, in Draggie's eindeloze verjaardagen zonder ouder te worden ligt een deel van de geheimen van die wereld die jij en vele anderen niet zien. Zowel de mensen die geloven in een eeuwigheid alsook zij die stellen dat de dood gewoon het einde is hebben (naar mijn overtuiging) gelijk. Vreemd dat ze nooit op het idee komen dat ze over hetzelfde praten.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+AfrodithAnonymous Afrodith March 2012
    Heb vandaag veel lopen nednaken in de stad over dit stuk en de reacties. Was spannend er een foto bij te doen. Maakt je kwetsbaar, ah, dat is dus Voordaan'. En het roept dus ook wel h le persoonlijke reacties op als die van Jos (dank Hans voor je bezorgdheid). Dat is het gekke van zo'n blog: je krijgt reacties die je normaal als schrijver van een stuk nooit krijgt. Ik vind dat ook mooi: sommigen van jullie zijn echte hallo'mensen geworden, die ik zo in de kroeg tegen zou komen (ik ben erg herkenbaar aan mijn pot thee tegenwoordig). In deze virtuele kroeg is er dus ook herkenning, en men is kritisch maar ook aardig tegen elkaar. En dan flap je er ook wel eens iets persoonlijks uit. Overigens Hans: mijn verhaal over Masha is niet bedoeld als opsporing verzocht, al weet je nooit wat er gebeurt natuurlijk. Het is om te laten zien hoe ontzettend ingrijpend vriendschappen kunnen zijn, en dat het ook echt uit' kan raken. Een pleidooi voor vriendschap dus eigenlijk, al was het geen happy ending in dit geval. Ik word nog steeds blij als ik naar de foto van die twee ontzettend jonge meiden kijk. Dat waren we. Zo was het. Niks illusie. Ik hoop werkelijk dat het goed met haar gaat Blauwoog, al zou ik graag eens een gesprek met haar willen over de enorme wending in haar leven 15 jaar geleden (er over lezen is ook goed). Ook daar zit geen rancune. Wel is het erg jammer. Maar ook zo is het leven. Helaas.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+irbzlfvAnonymous irbzlfv March 2012
    6DHYcd agjgofqsnknh
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+zhduikmqqosAnonymous zhduikmqqos March 2012
    eJXeHS skdyojhsdpmc
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+hhfefwkyndAnonymous hhfefwkynd March 2012
    mRaR70 xtfuxfmsojec
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+gjqnimAnonymous gjqnim March 2012
    gP4mOg qcaifcbditnk
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+bhltjkAnonymous bhltjk March 2012
    pXyo6X jvemwpunkhhy
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+eozdvuAnonymous eozdvu March 2012
    c6SNWI mlvakrxrrele
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+uibraxvrAnonymous uibraxvr March 2012
    vO0xny wrqrfouzzcfx
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+wylqzdbglAnonymous wylqzdbgl March 2012
    4qAIYA kjifibrlmeyy
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+hvxojuAnonymous hvxoju March 2012
    nuH9CG qxohqjawaytb
Reageren zonder registreren?
< Naam hier please...
Start een Nieuwe Discussie

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Login met Facebook Inloggen met OpenID Inloggen met Google Inloggen met Twitter

Inloggen Lidmaatschap Aanvragen

In this Discussion

Tagged

Nu online (3)