News2.Neva.Ru sluit de deuren?!

• Vote Up0Vote Down GateKeaperGateKeaper February 2011
    News2.Neva.Ru sluit de deuren! Althans, voor Spotnet.

Spotnet gebruikt twee newsgroepen op de servers (free.pt & a.b.ftd). De gratis toegankelijke Russische newsserver heeft deze twee groepen voor ons ontoegankelijk gemaakt / verwijderd.

Maak een backup van je database (newsserver-naam.spots) voordat je Spotnet opstart. En stel in "servers.xml" een andere header-server in.

Het kan zijn dat je je spots bestand nu weer moet hernoemen naar je nieuwe server, zodat je weer de volledige database hebt.

*Edit, de Russische server is momenteel wispelturig. Het ene moment werkt hij, het andere niet... Even afwachten wat er gaat gebeuren dus.
  • 15 Reacties sorted by
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+MirandaAnonymous Miranda February 2011
    Ik heb geloof ik alles al geprobeerd om alle spots te krijgen, maar na 5 uur lukt het
    me nog steeds niet. News2.Neva.Ru werkt niet, spots hernoemen naar old werkt niet.
    Wat kan ik nog doen? Ik heb spotnet 1.5.6 en payserver eweka!

thanks guys
  • Vote Up0Vote Down thisegzzthisegzz February 2011
    Als deze Russische server het niet meer doet, staan hier een aantal alternatieven:
    http://www.newzbot.com/search.php?q=free.pt
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+DenKleinenAnonymous DenKleinen February 2011
    Uh.... Ik snap het even niet (vandaag nog maar net over van FTD naar Spotnet. Ik kon met FTD tot 1 jaar terug om te kijken in de spot. Nu, met wat aanwijzingen op FTD, kan ik 350.000 spots inlezen. Maar, is dit dan niet dezelfde info als ze bij eweka hebben ? Daar heb ik nl mijn payserver bij lopen en die heeft een retentie tot wel 600 dagen geloof ik.
    Ik hoor graag hoe het zit en waar ik lekker verder terug in de tijd kan kijken.
    Alvast bedankt.
  • Vote Up0Vote Down joppiejoppie February 2011
    Vaak is het zo dat de retentie op headers minder lang is dan de verdere retentie die een payserver biedt. Vandaar dat je dus ook niet veel verder terug kunt op dit moment.
  • Vote Up0Vote Down 209329209329 June 2011
    hallo
    ik had eers een tijdje spotnet en toen wouw ik naar een nieuwere verzie toe alleen toen ik het geïnstalleerd had kreeg ik te zien dat hij niet werk en kwam er te staan
    selecteer provider de bewerking is afgebroken (uitzondering van hresult 0x800a03ec)
    wat is dit en wat kan ik doen
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+RodolfoAnonymous Rodolfo June 2012
    Apple laptops zijn state-of-the-art, ze zijn echt beter dan wwnodis laptops. Het zit hem in de "kleine" dingen, want aan de specs van bijvoorbeeld processor en grafische kaart zie je het niet.Als ik een rijtje mag noemen van features die ik fijn vind aan mijn MacBook die niet op de gemiddelde (goedkopere, maar qua specs gelijke) Dell of Mediamarkt laptop zitten, dan zou ik bijvoorbeeld noemen:- backlit en erg fijn keyboard- supermooi scherm- ruim 5 uur batterij duur (effectief met wifi aan)- SSD drive- stroomsnoer met magneet- licht, dun en kleine adapter- Mac OS X Zoals Jorrit ook aangeeft je wordt op een gegeven moment vanzelf nieuwsgierig als je een tijdje Apple producten als iPhones, iPods en iPads gebruikt. En zo niet dan niet natuurlijk ;-)
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+ChristianAnonymous Christian June 2012
    Dat ding is (zoals ik blogde) echt tof. Ligt echt aan de presoon of je erg moet wennen. Ik moet naturlich wel wat wennen, maar ben nog geen vervelende dingen tegengekomen. En aan een fatsoenlijk MSN programma kan je wel komen, weet dat ze er zijn ;-)En ja, het is een investering, want je betaald al gauw 8x meer voor een apple product. Maar daar krijg je gewoon ook 10x meer voor terug. Simple choice :)Succes met je keuze.
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+qerpapcywAnonymous qerpapcyw June 2012
    h3YXx9 bkizjodcojhj
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+sbiihztcwzAnonymous sbiihztcwz June 2012
    4ok0Qi gsfaakzbcijo
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+kydpbafAnonymous kydpbaf June 2012
    pwsy5e tfilcxupsnsf
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+xbhxkihdxAnonymous xbhxkihdx June 2012
    eFkrVW bqsrxdcsrxpv
  • Vote Up0Vote Down Anonymous+hsoeunemvlAnonymous hsoeunemvl June 2012
    Orltmw izxfzufimmps
Reageren zonder registreren?
< Naam hier please...
Start een Nieuwe Discussie

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Login met Facebook Inloggen met OpenID Inloggen met Google Inloggen met Twitter

Inloggen Lidmaatschap Aanvragen

In this Discussion

Nu online (10)